Välkommen till bokningskalendern

för Ventilohuset och Ventilo 2.0

Så funkar det:

1. Välj det konferensrum du vill boka och klicka på "välj"

2. Fyll i formuläret under kalendern


Vanliga frågor och svar:

Vilka konferansrum finns?
Ventilohuset har två: Gert och Christina. Ventilo 2.0 har tre: Sanna, Marie och Jenny. När du väljer konferensrum visas lite mer information om varje rum.
Hur avbokar jag?
Vid en bokning skickas ett mail till alla epostadresser som är knutna till ditt företag här i bokningssystemet. I mailet finns en avbokningslänk.
Jag hittar inte bokningsmailet. Hur avbokar jag?
Skicka ett mail till boka@ventilohuset.se med företagsnamn, konferensrum, datum och tid som du vill avboka.
Mitt företag finns inte i listan?
Skicka ett mail till boka@ventilohuset.se med Företagsnamn, vilka epostadresser som ska få alla bokningsmail samt vilket kontorshotell du hyr på.
Är det något som krånglar eller inte verka funka som det ska?
Skicka ett mail till boka@ventilohuset.se - Försök beskriv så noga du kan vad som krånglar.

Bokningskalender Gert

Ventilohuset - Detta konferensrum har plats för upp till 20 personer.

Boka konferensrum



Du byter konferensrum högst upp på sidan

Finns inte ditt företag med i listan? Skicka ett mail till boka@ventilohuset.se så hjälper vi dig!


Vill du göra en anteckning om bokningen? Syns inte på bokningssidan endast i bekräftelsemailet.





Ett mail kommer att skickas till alla mailadresser som är knutna till ditt företag. Vill du att denna bokningen också ska delas med någon annan så fyller du i den mailen här.
För att skicka till flera mailadresser skriv bara ett kommatecken mellan adresserna, inget mellanslag.